Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 2. tammikuuta 2012

Hyvää uutta vuotta 2012!


Hyvää uutta vuotta 2012! Meillä on sellainen kutina, että maailmanloppua lukuun ottamatta siitä tulee hyvä! Kaikki on sellaista ääripäästä ääriin, Kauniaisista Egyptiin ja siitä aina eteenpäin. Pyppeli, suosikkipoikamme, koska tuut meille Nefertiteille kahville? Entä saadaanko me pakata sut laukkuihimme mukaan Egyptiin?

Mitä me tehtiin uutena vuotena? No, vietettiin se erikseen. Marika lähti baariin palvelemaan eliittinuorisoa, pissiksii ja fruideja kello viiteen asti aamulla ja mäkin olin töissä kello 16 saakka. Istuimme vähän aikaa baarissa onnellisissa tunnelmissa, Iriksellä ja Åkella oli asuinaan rosvoille tyypilliset kokonaisuudet ja mä olin tietysti poliisi. 

Sitten mentiin eräisiin kotibileisiin, joista tuli äkkilähtö. Kerron teille jotain todellisesta rohkeudesta. Se on sitä että puolustaa rakkaintaan, silloinkin kun ei tiedä ihan mistä on kyse, kuten serkkuni Iris teki. Mä aloin sotimaan, ja mahdollisesti olisin myös tappanutkin, jonkun ellei Gulli-Heikki olisi pidellyt käsistäni kiinni. Taisin kyllä yrittää lyödä, ja sen vuoksi mulla on mustelma omassa kädessäni. Iristä piteli Åke, joka ei ruotsinkielisenä ymmärtänyt tilanteesta mitään. Poikkeuksellisesti en kerro tappelun taustoista, ettei se saa liikaa huomiota, koska se ei enää ole tarpeellista. Mä olen aina kännissä kiihtynyt nollasta sataan. Se on mun ristini.


Ymmärrettävistä syistä meille tuli äkkilähtö. Tässä kuva kengistä, jotka Astalla oli kotiin palatessa mukana. Omistaja voi ottaa yhteyttä, vaivannäkönne korvataan. Pahoittelen vilpittömästi! 


Tässä on kuoppa, joka syntyi kun Marika ampui ilotulitteita parvekkeeltamme. Nyt se aikoo urheilullisena tyttönä käyttää sitä luistinratanaan! Muistathan sitten aina käyttää kypärää Marika? Sen uuden vuoden lupaus on nimittäin iskeä Mikael Gralund jääkiekkotaidoillaan. Niistä ei taida tosin olla kauheasti hyötyä, sillä me lähdemme pyramideille ryyppäämään. Kännissä tulen luultavasti vaihtaneeksi Maran neljäänkymmeneen kameliin ja viinilasiin. Beduiinien teltassa ei paljon jääkiekkoilla!


Marika kävi mainiossa sushiravintolassa uuden vuoden aattona ystäviensä kanssa. Ruoka oli hyvää ja kerrankin sitä oli riittävästi! Ja alla oleva viinilasi kyllä kuulemma himoitti, mutta suu pysyi kuivana, kuin Egyptin autiomaat, koska kaikesta huolimatta Marika on vastuullinen työntekijä.

                     
                Tässä Marikan saalis! Sitä syötiin varpailla, koska puikot vaativat hyvää motoriikkaa.



Marikan huone, jonka se jynssäsi sähköhammasharjallaan. Mä olen ollut töissä, eikä mulla ole ollut aikaa harrastaa tollaisia juttuja. Ja mä tykkään sotkuista. Kaaos on kauneutta.

Astan huone.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti