Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 5. maaliskuuta 2012

Se on ihan oikeasti kevät nyt.

              Ihan mieletöntä, se on kevät! 



Kuvassa Marikan uusi keväthattu! Mitä aidointa angorakania, suoraan Lidlistä!


Nyt pitäisi juhlia, eeppiset, suuret kevätjuhlat, jossa manataan aurinkoa esiin ja toteutetaan se, mikä on kevään tarkoitus, on ollut aikojen alusta saakka ja josta bambikin hämmästyy.

Juhlat, suvunjatkaminen. Tittidii! Lisäännytään ja täytetään maa! Ja maa notkuu, tutisee ja vapisee.



Niin ja pääsiäinen, unohtamatta sen olemusta.



Kuvassa Jeesus omissa juhlissaan.


Siinä jykevää teemaa juhliin. Haluan mennä virpomaan, mä olen kissa ja Marika noita. Tullaan Akatemian asuntoloille ja virvotaan, samotaan Kauniaisten sankoissa metsissä ja pysähdytään suurille kartanoille. Lahjaksi pannuihimme saa antaa olutta, karkkia, pullaa, parruu ja viskiä.

Sitten on naisten ikiaikainen unelma keihästää miehet ja päästä naimisiin. (Marika kysyi multa muuten yksi päivä huolissaan: "Asta, voiko kihlasormus olla hopeinen? Kun mun kaikki korut on hopeisia..." Ja Marika aikoo vaihtaa sukunimensä miehensä sukunimeksi. Mä kysyin että mitäs sitten, jos sen miehen sukunimi onkin vaikka Pierula, Punkero tai Löllölä?)

Haluan siis naimisiin. Joku muukin voisi mennä naimisiin, tai kaikki mun kaltaiset joilla ei ole todellista pohjaa, tai mahdollisuutta päästä naimisiin, voitaisiin pitää naimisiinbileet.




Siellä tietysti kaikki pukeutuisivat hääteemoittain ja joisivat ehtoollisviintä. Kuinka jännittävää olisikaan olla naimisissa! Tarvitsisiko kukaan oleskelulupaa? Mä haluan naimisiin. Marikalle riittää pelkkä poikaystävä.

Juhlat, juhlat, juhlia, juhlistaa!

2 kommenttia:

  1. mä voisin tulla tällaisiin bileisiin! joudun aina käyttää mun sikarumaa kermakakkuhääpukua kaikenmaailman perusnaamiaisissa. olis ihanaa jos kerrankin kaikki muutkin naiset (ja miehet) kaatais puoli pöydällistä juomia aina ohikävellessään, koska "oho, helma"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuulostaa ihan täydelliseltä, tehtäisiinkö joskus jotain tollaista?

      Poista