Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 13. tammikuuta 2012

Eilen hilpeänä kaljaa, tänään kalpeana hiljaa.

Valitettavasti blogimme jää viikon tauolle ja kansakunta itkee suruissaan. Me lähdemme nimittäin kolmen päivän kuluttua Egyptiin!

Marika katsoi muutama päivä sitten sääennusteita ensi viikkoa varten, Egyptissä + 21 c ja Kauniaisissa odotettavissa jopa -20 c. Ähäkutti.

Marikan mukaan mulla on mahdollisuus löytää joku kunnon sheikki Egyptistä. Mulla aikaa usko pikku hiljaa hiipumaan, kunnon miehiä ei ole olemassakaan. Mä saan vaan rontteja. No, Marika ei saa ketään. HAH.

Eilen olin rilluttelemassa ja se oli virhe. Aina nälkä ja koko ajan jano ja sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta. En olisi juonut, jos olisin tajunnut että tänään on perjantai ja kolmastoista päivä. Se tarkoittaa sitä, ettei magnesiumitkaan auta, vaan krapula on yhtä väistämätön kuin vanheneminen. Ja mä olen vanhentunut nyt ainakin kuusitoistavuotta.

Marika on varmaan aika näreissään tällä hetkellä, niin näreissään että tuskin pysyy housuissaan. Lähdin hirveällä kiireellä eilen töihin. Olin nimittäin kokkaillut kaalikääryleitä ja sotku saletisti melkoisa.

Kuvassa olevat kääryleet eivät liity artikkeliin.


Mä en oikein ole hyvä missään muussa naishommissa, kuin saksien levittämisessä. En osaa virkkaa ja ruuasta tykkään vain syödessäni. Mulla ei ole intohimoa kokkaamiseen. Eilen päätin kuitenkin yrittää kaalikääryleitä. Hermo meni, ja teinkin sitten kaalilaatikkoa, jonka syötin työkavereilleni. Meillä Kauniaisissa syödään sitä sitten seuraavat kuusiviikkoa.

Eilen ystävättäreni Gulli-Heikki ja minä lähdimme valioyksilöiden kanssa rilluttelemaan. Heikin paritusyrityksistä huolimatta en saanut miestä, mutta ilta tuli sentään halvaksi. Kahdentoista euron krapula on saavutus, tosin komiat urokset tarjosivat meikäläiselle koko illan. Ja silloinhan juon kuin sieni.


Kirjoittaja kuvassa.

Aamulla sitten heräsinkin Gulli-Heikin vierestä napoisaan oloon. Suorastaan rapeaan. Ja ei kun töihin!

Muikein terveisin ja hyvää kuluvaa viikkoa toivottaa Asta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti