Sivun näyttöjä yhteensä

perjantai 2. maaliskuuta 2012

TERVE.



Olemme olleet hieman tauolla, koska Marika on matkustanut Mänttään perheensä luokse. Sinne on syntynyt pieni prinssi.

Mä taas olen nuollut haavojani viime perjantain ja lauantain välisen yön vuoksi. Sitä asiaa en aio puida enempää, muuta kuin, että olen pyytänyt anteeksi enkä kärvistele enempää. (Pyysin anteeksi Marikalta, Akatemialaisilta, poliiseilta ja pokeilta.) Jos jotakin kiinnostaa aivan mahdottomasti, voi kysyä suoraan. Enkä kerro. Tai ehkä kerron, jos tarjoat lasin viiniä, sillä onhan viikonloppu.

Viime lauantaina Pena tarjosi mulle lohtukännit. Se oli osallistunut "miss Lesbo 2012" kilpailuun, ja hävinnyt. Niinpä me siemailtiin hieman olutta ja sinne saapui Julius, joka toimikin maksumiehenä ja me lähdettiin Kallion yöhön.

Toissapäivänä näin ystävääni Tuulia Hiuksissani. Me mentiin kämälään nimeltä Lucky ja vietimme iltaa. Mä nuoleskelin vieläkin haavojani, mutta ilman suolaa ne paranee. Mulle käy aina välillä silleen, että menee överiksi ja sitten pitää vältellä tiettyjä ihmisiä vähän aikaa.

En ikinä kyllä olisi uskonut että niin käy Akatemialaisten kohdalla.

Mutta pitkään, pitkään aikaan ei ole hävettänyt, en oikeestaan edes muista milloin viimeksi. Eiku joo, joka kerta kun tunnustan kännipäissäni rakkauteni ja saan pakit.

Nautinnollista iltaa kaikille! Ulkona näyttää tältä, rakkautta ilmassa ja menneet unohdettu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti