Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Perseet olalle.

Éilen tiistaina lähdettiin serkun kanssa ryyppäämään ja pesemään pyykkiä Akatemialle. Siitähän sitten riemu repesi.

Alku sujui hyvin. Olin luvannut Irikselle, että jos se haluaa, ja sillä on tylsää, me lähdemme pois.

Mulla ei ollut tylsää, mulla oli ihan kivaa, vaikka mistään jättihipoista ei ollutkaan kysymys. Mutta oli hyvä että saatiin pyykkiä pestyä.

Ja ymmärsin, että kun koulussa haisi ja oli hiljaista, niin ei mulla todellakaan ole enää ikävä sinne. Jos koskaan on ollutkaan.

No iltamme päättyi siihen, että Kupla karkasi ja jätti mut korjaamaan pyykkejä ja palauttamaan Akatemialaisille niiden avaimet jja hyvästelemään ne. Sen jälkeen tilasin taksin, ja huristelin ympäri Kauniaista etsimässä Iristä. Oma puhelimenihan oli onnellisesti jäänyt työpaikalle.

Harmikseni sain epämiellyttävän taksikuskin. "Mitä sun serkulla on päällä? Missä sä asut?" Ja sitten kun se kääntyi syrjäiseen metsään, ilman ohjeitani, olin valmistautumassa raiskaukseen. Kirosin Iristä mielessäni.

No eihän siitä mitään tullut, pelkkä viitisen euroa lisää.

Ja Iriskin löysi tien kotiin ja syötiin onnessamme nuudelia ja puhuttiin pojista.

Tänään aion vetää perseet. Huomenna on vihdoin vapaata!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti