Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Puuro

Välillä on ihan perseestä olla köyhä sählä.

Eilen syötiin puuroa Marikan kanssa. Marika laittoi omaansa vielä liikaa suolaa, niin että annos meni pieleen.

Mä en kauheasti tykkää puurosta. Se on sellainen gurmeenautinto minkä lapsuus on pilannut monelta. (Paitsi Marikalta, sillä on päinvastoin ikävä puuroa, mutta kuten se eilen totesi: "Sitä on niin hirveän vaikea laittaa.")





Eipä meidän elämässä oikein mitään muuta kauheasti tapahdu. Mulla on tänään tentti ja Marikalla koulutöitä.

Välillä mua ärsyttää olla tämmöinen osaamaton osaton. Kun mä ostan sängyn, se menee rikki. Kaadan tietokoneen päälle vettä. MP3 on marinoitu kaljalla, joten se toimii satunnaisesti. Viikko elinaikaa palkkaan, siihen saakka tilillä 60 centtiä. Kaapissa puuroa ja joitain juustoja, jotka mun täti lahjoitti. Ja kiisseliä. Eikä tietoa ensi kesän asunnosta. Sammun satunnaisesti pöydän alle joko kahdesta siideristä tai kahdesta pullosta viiniä. Kiukuttelen ilman syytä.

Mutta ehkä mun hautakirjoitukseen voisi kaivertaa: "Hänellä oli vain harvoin tylsää."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti